mrflip09

Members
  • Content count

    266
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About mrflip09

  • Rank
    Huddler

Previous Fields

  • Fan of the
    Saints

Recent Profile Visitors

555 profile views
  1. Wilson 28 points?

    He got me 18.... but a long scoring drive in ot would of won it for me but no 2 fumbles
  2. Wilson 28 points?

    Go figure.... had ot and all.....2 bs fumbles.... had perfect situation to win but my bad luck kicks in
  3. Wilson 28 points?

    Kittle is out ....smh
  4. Wilson 28 points?

    That colts defense td that got called back killed me and that lucky Galloday bomb hurt.... he only like 4 points at that point.....smh.... that's a 18 point swing just like that
  5. Wilson 28 points?

    Just looked i need 27.1 lol
  6. Wilson 28 points?

    Go kick him in the nuts for me...
  7. Wilson 28 points?

    I have (the really bad word)ing gesicki....smh.... and i started monty in my flex instead of lockett.... so i could have wilson and Lockett tonight but i really loved monty matchup and coming off 2 20 point games.... but dumb ass nagy
  8. Wilson 28 points?

    Well yeah that's why i asked bc that's asking alot 28 points..... but he averages 30...
  9. Wilson 28 points?

    But with my luck i am sure he will get 28.2 then they kneel 3 times and i get 27.9 and lose....smh
  10. Wilson 28 points?

    He can certainly do it..... just gotta hope the 49ers score a bunch of points also...... all about game stript.....fantasy is all luck
  11. Wilson 28 points?

    Who said it was a slam dunk? That's why i asked bc its gonna take a good game
  12. Wilson 28 points?

    I see more 30's and 40's then 15's
  13. Wilson 28 points?

    Unmm game stript....i know he didn't need to do anything vs atl.... other games i don't remember.....
  14. Wilson 28 points?

    And that was on a Thursday night game with a rb the cards just picked up the day before lol
  15. Wilson 28 points?

    Why they gave up 25 points to Murray and that's the first real offense they played all year