Sign in to follow this  
SNOWBOUND33

J. Howard?

Recommended Posts

I'm wondering the same thing, Cohen is all over the place in this game. No news from Rotoworld on an injury. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He's playing but Mitch is balling out.  I'm sure Howard will pick up some solid yardage in the second half.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah. and stupid Cheesehead networks are only covering the Packer game.  :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

At the rate they are going, they'll be throwing every play. He should remain even in three-man WR sets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Someone put Aaron Rodgers in Trubisky's uniform, that's all, so no need for any running game. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not sure about that   have seen 15-20 plays so far and Howard was not on the filed.   1 carry so far

Edited by dougsul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garbage time. Howard is in. They're feeding him.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, millworkguy said:

Thinking I have to bench him next week....

This...gonna put AP in for him.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm a Howard fan, but the Bears offense ran much smoother with Cohen at tailback. 

 

Definitely a timeshare going forward favoring Cohen.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't know about favoring Cohen.  Definitely will see more of him.  Not sure why he hasn't been involved more yet.  But frustrating as a Howard owner since they talked about really feeding him the ball this year. WTF? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awesome as I dropped Cohen last week and dropped Gio few weeks ago lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, bpkrufus said:

Awesome as I dropped Cohen last week and dropped Gio few weeks ago lol.

Not trying to hijack this thread but I dropped Corey Davis last week

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Howard doesn't fit this offense from the looks of it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah. Supposedly he worked on and improved his pass catching skills etc. this offseason. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2400+ yds. 4.6 ypc  15 tds. in the last two years with no passing game.  I expected more this year.  we'll see.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, SNOWBOUND33 said:

2400+ yds. 4.6 ypc  15 tds. in the last two years with no passing game.  I expected more this year.  we'll see.

 

Running backs can fall off the cliff at anytime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cohen is not an every down back. He got everyone excited last year with a similar performance early in the season. It is possible he can take on a Kamara type role in that offense, however. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, League_Champion said:

 

Running backs can fall off the cliff at anytime.

He did not fall of the cliff. lmao   I hope.:o

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Shaft said:

Cohen is not an every down back. He got everyone excited last year with a similar performance early in the season. It is possible he can take on a Kamara type role in that offense, however. 

Yes. That is why I was surprised that things were said about Howards pass catching abilities improving, like they wanted him to be a 3 down back.  I thought they were done with Cohen I just didn't understand why....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.