Sign in to follow this  
Footballjoe

What game You Watching?

Recommended Posts

ND/MSU. Close game, MSU just can't get it going though. ND playing Bell very well.

 

PSU gets a win, yay. Not as dominant as the score sounds though. Their D was gashed often for yds by an out-matched Navy team. If they didn't make a few key mistakes and could pass more consistently....

 

VT upset by Pitt. Love it. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ND/MSU. Close game, MSU just can't get it going though. ND playing Bell very well.

 

PSU gets a win, yay. Not as dominant as the score sounds though. Their D was gashed often for yds by an out-matched Navy team. If they didn't make a few key mistakes and could pass more consistently....

 

VT upset by Pitt. Love it. :)

 

 

Thats my team. :boxing:

 

Although I know they are not very good this year.

Edited by Footballjoe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stanford upsets USC. Love it. :) Take that Redd, you fn turncoat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Once again another Pac-10 team knocks another out of the NC race.

 

 

Fortunately for them... It would get kinda embarrassing for them getting mauled in the NC game by an SEC team all the time. Ask OSU.

 

Anyway, the Huskies look good this year.

 

I watched a veritable cornucopia of games this weekend:

 

Bama/Arkansas - Arkansas sucks without Petrino. That was embarrassing to the Razorback Nation.

 

Tenn/FL - Good game. Both teams looked better than I thought they would.

 

AU/ULM - Wow, Auburn sucks.

 

VT/Pitt - Seriously, is Pitt that good?

 

FSU/Some Chump Team - Are the Noles really that good?

 

UGA/FAU - FAU looked great in the first half, or UGA looked BAD... If UGA pulls that crap against a decent opponent, it will be a long season.

 

MSU/ND - I HATE ND!!!! MSU wasn't ready for the game, out there sleepwalking.

 

USC/Stan - Made my day.

 

Cal/OSU - Cal folded, I was not happy when they did that. I really thought OSu would have a NC by 2014 under Urban, I'm starting to question that.

Edited by SEC=UGA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glad ESPN decided to put the UT-Ole Miss on TV the other night. It was nice havin' a beer and watchin' them Horns put on an offensive show. Is Ole Miss really in the SEC? Good god, Alabama might score 100 points on them.

 

Sure do miss UT tailgating. :kicksrock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Say this one fast. I watched California University of Pennsylvania beat Indiana University of Pennsylvania in a classic today, 26-24. IUP missed a FG to go up 10 with a minute to go, Cal hits an 80-yd TD bomb but misses the PAT, IUP up by 1. Cal recovers onside kick, a few passes then kicks the game winning FG. As an IUP alum I was kinda bummed but it was one hell of a DII game. Will probably make SportsCenter just because of the novelty of the names of the schools, or at least confuse the heck out of some sportscaster in South Dakota recapping the games of the day.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am watching the "Turnover Fest" ND vs Michagan.

 

 

it's like all Michigan has is #16 be nice ta see a team hahaahahhahaha fumble robinson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretty much all of the games today.

 

GO DAWGS!!

 

Oh, yeah, AreKansas sucks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BTW, what happened to Iowa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

BTW, what happened to Iowa?

 

Seems normal to me? :shrug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iowa needs ta drop all athletics except wrestling

 

Gophers gonna whoop up on them Saturday.... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.